I wish i could go back to how things used to be.'

Har nyss fått i mej två supergoda mackor så nu ligger jag i soffan och ser på teve. Idag tog jag mej en lång sovmorgon och sedan for jag ner på stan med Moa. Då hon skulle fara mötte jag upp Jazmine och sedan cyklade vi till henne där vi åt och snackade. Kring fem for jag hem och då fick jag besök av Stella till 9 nån gång vilket var riktigt trevligt. Efter att hon farit gjorde jag mej iordning och sen kom Jazmine hit. Kring tio kom Sebbe och Robin och hämtade upp oss och sedan åkte vi vidare och hämtade upp Elias, vi for då och spelade lite fotboll tills vi rullade vidare till pitholm och träffade några andra. Blev ändå en bra kväll med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0