Hold on, pain ends.'

Dagens fotbollsturnering började med regn fast efter ett litet tag blev det strålande sol! Tyckte vi bruttor va fett bra fast än vi bara lyckades göra ett mål under fyra matcher, haha. Då vi hade spelat alla våra fyra matcher begav vi oss tillbaka till skolan där vi städade ut våra skåp. Var faktiskt lite sorgligt att städa ut dansskåpet. Efter städandet begav jag mej hem för att duscha och sen kring tre for jag och Kottis till sjukgymnasten, efter det gick vi en liten snabbis på stan. Ikväll var mina planer att jag skulle gymma men har sovit hela kvällen och har inga krafter till det nu så antar att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt. Lät riktigt bra om ni frågar mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0