Behind every favorite song, there is an untold story.'

Gårkvällen blev bra! Den började med att jag och kotten for till stockbäcken där det var en massa, men efter ett tag ville jag, Kotten och Simon dra så vi åkte vidare till Linnea där det var lite folk. Kring elva tiden for vi alla därifrån och då åkte jag vidare till öjebyn där det var en hel del folk. Efter två någon gång började jag, Stella, Johan, Marvin och några andra gå in till de lite centralare öjebyn. Och då slutade det med att jag bestämde mej för att sova hos Stella så vi for till henne där vi startade en film och bara mös på tills det var dags att sova. Vi vaknade kring två och efter ett litet tag for jag hem. Så nu ska jag vidare på middag och efter det blir det att vara med bästa Kottis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0