you shouldn't miss people who don't miss you, right?'

Tja, har nyss duschat så passar på att blogga lite om dagarna innan Kottis kommer och hämtar upp mej! I fredags började jag, Kotten och Jazmine kvällen hemma hos mej och sedan drog vi till Timmy där det var några stycken. Och sen kring nio begav vi oss till pdol för att se underbara Petter. När vi sett klart Petter såg vi Nause som verkligen levererade! Senare gick vi och åkte karuseller och träffade en massa härliga människor till två tiden då pdol stängde.
Och igår på dagen jobbade jag på brännan med Jazmine, och senare på kvällen kom Kotten och då drog vi till Björn där det var en massa. Kring tio begav vi oss alla till pdol där vi var tills dom nästan stängde. Då for jag, Stella och Jeff tillbaka till Björn och kring fyra då jag skulle hem stannade jag upp hos Emil där det var några stycken. Kom hem kring 6 och då gick jag direkt och la mej! Så med andra ord har denna helg varit super!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0