Things change and friends leave. Life doesn't stop for anybody.'

Har nyligen kommit hem från en bra kväll! Efter att jag varit och grattat farmor for jag och till Jazmine där vi snackade och såg på portkod 1321 bara för att det var så himla längesen. Men kring två avbröts vårat tittande för att Ante, Tiff och Marvin kom och skrämde skiten ur oss! Så efter det joinade dom vårat tittande åsså har vi bara suttit och snackat osv. Efter fyra någon gång bestämde vi oss alla för att dra oss hemåt. Och sen jag kom hem har jag bara hunnit tvätta bort sminket, ätit och haft ett litet samtal med Jazmine. Fast känner att det nog är dags att jag tar och lägger mej nu så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0