Söndag'

Gårkvällen var bra! Jag och kotten bestämde oss för att utesluta festival X så istället for vi till phb där vi träffade Hanna, Jens, Lukas, Emelie och Lollo. Jag, Kotten, Emelie och Lollo köpte sedan popcorn och sockervadd och sen gick vi ner till stranden och chillade, sen härjade vi på där tills Björn kom och hämtade upp oss. Vi åkte då till Emil där det var en massa andra, och efter ett tag for vi alla ner till stan. Kring ett kom Chrille, Jens, Sia, Linnea och Ines och hämtade upp mej. Vi åkte runt lite överallt och träffade folk osv. Kom mej hem kring fyra och då gick jag och la mej direkt! Typ så såg min gårkväll ut. Och idag har jag inte gjort så himla mycket alls, men kvällens planer är lite halvt planerade. Blir så att jag ska vara med Kotten och Jazmine hos Jazmine där vi först ska mysa på med något gott. Men innan jag far dit blir det att käka grillat. Äntligen ska jag få äta mina grillade majskolvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0