Det brast nånstans.'

Men hallå, jag har totalt glömt bort att blogga så det ber jag om ursäkt för! I fredags efter att jag och Kotten varit i Luleå och sett alla artister så tog vi bussen tillbaka till Piteå för att sedan dra till Tiff där resten av kvällen spenderades med en massa folk. Och igår begav vi oss också till Luleå på hamnfestivalen där vi var med en massa och hade det bra! Idag har jag faktiskt varit duktig. Har nämligen städat hela min epa så nu är den så ren den bara kan bli! Efter att jag gjort det tog jag mej en dusch och gjorde mej klar för kvällen, sen kom Kotten och då åkte vi till Coop för shopping. Efter shoppingen träffade vi Sebbe och Elias som vi snackade med ett tag innan vi begav oss vidare till Tiff där vi var med han, Martin, Wille och Tom resten av kvällen. Och för tillfället ligger jag i sängen och ser film, men tror nog att jag ska ta och lägga mej alldeles strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0