every exit is an entrance somewhere else.'

Har helt och hållet glömt bort att blogga, jag kan ta och börja berätta om gårdagen. då jag vaknade gjorde jag mej snabbt iordning och sedan for jag till Angelika där vi pratade, lyssnade på massa musik, målade naglarna, käkade osv. kring fem tiden for vi till mej där det blev tacos ätande och lite fixande. Då vi var färdiga for vi till bowlingen där vi träffade Elias, Robin, Simon och Melker! Efter det kom Kotten och då for vi förbi coop och sedan vidare till Emma där det var en massa folk. Blev även att jag slaggade där, och imorse klockan sju då vi vaknade såg vi på teve ett tag tills vi gjorde oss lite frukost. Kom mej hem kring tio och då såg jag på min serie tills jag och Moa skulle till valls. Det började tyvärr att regna men det stoppade oss inte från vårat åkande! Kan även bjuda på ett riktigt fult kollage från igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0