It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.'

Kom hem för ett litet tag sen så har precis hunnit med att trycka i mej lite käk vilket var himla gott! Idag tog jag mej en lång sovmorgon ända till klockan tre, och efter att jag vaknat och ätit frukost begav jag mej ner till sensia. Blev även middag hos mormor och sedan for jag vidare till Paula där vi mest tog det lugnt. Senare blev det så att vi for in till stan och då kom Linus och hämtade upp oss också for vi till han där vi blev kvar resten av kvällen. Mycket trevligt! Och på hemfärden var jag såklart supersmidig och ramlade. Nu har jag slut på ord så tar och avslutar detta inlägg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0