Whatever you want to do, do it. There's only so many tomorrows.'

Denna fredag har jag verkligen längtat efter! Började dagen med gympa där vi skulle paddla kanot vilket jag och Kottis var riktigt bra på! Kring tre då vi slutade for jag hem och tog det lugnt. Då klockan närmade sej sju for jag, Kotten och Jazmine och såg på en dansuppvisning. När den var slut gick vi hem till mej där vi åt och pratade en massa. Senare då vi blev uttråkade gick vi ner till stan där vi bland annat träffade Martin, Jens, Oscar, Nicke, Anton osv. Och för tillfället ligger jag och Jazmine nu i min säng och gör ingenting. Känner dock att jag ska göra en tidig kväll så jag har någon energi till morgonkvällens planer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0