Jag förlora mej själv en sekund direkt'

Jag har nyss kommit hem efter att ha varit och skjutsat hem Ante. Denna torsdag började med en liten sovmorgon och efter det blev de att spendera några timmar i solstolen. Och ikväll kring nio begav jag mej till Jazmine där också Kottis var. Vi snackade och mös på och lite senare kom först Martin och Tom, efter det kom även John, Ante och Elias. Vi gick då ut för att grilla majs vilket inte blev världens succé men det funkade iaf! Då klockan närmade sej halv tre drog alla förutom jag och Ante, så vi stannade kvar och såg på film och då den var slut begav vi oss därifrån. Men nu är det nog dags att sova så jag orkar ut i tid så jag hinner sola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0