Take a risk.

Bestämde mej för att inte fara på träningen ikväll så det blir nog att plugga. Imorse efter att jag vaknat såg jag på film och sen begav jag mej vidare till Stella där vi bara myst på. Blev aldrig att jag bloggade något om gårkvällen så kan ta och göra det nu istället. Kring åtta for jag, kotten och Angelika till Jesper i munksund. Fast vi hann inte vara där länge innan vi begav oss vidare till Linus. Där såg vi först på film, käka godis, spelade kort och något charad liknande spel, efter det spelade vi även kinect vilket var fett kul! Då klockan närmade sej ett for jag och kotten till Tony där vi var med Hampus och Martin. Blev en trevlig kväll med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0