open your mind'

Dagen har varit bra, gick bra på matteprovet, men ikväll blev träningen inställd så har bara varit hemma. Tagit det lungt, målat naglarna, snackat med min fina vän och snart ska jag göra mej lite kvällsmat. Ska som vanligt göra mej en macka och till det lite te. Känner att jag börjar bli förkyld, fan för det säger jag bara. Juste, innan jag börjar käka måste jag packa ner gympakläder till imorgon, eftersom att vi ska träna handboll istället för att ha balett. Vilket kommer bli himla skoj, har ju inte haft gympa på åratal! Kommer nog att stanna kvar på skolan efter att vi slutat. Behöver verkligen komma nån vart med mitt solo så att det blir klart någon gång. Det var nog allt jag hade att skriva för tillfället så hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0