memories never die.

Tja allihopa! Det känns otroligt skönt att vara hemma igen. Har tagit mej en himla lång dusch, packat upp hela väskan, snackat med min fina vän och sett solsidan! Det har iallafall haft en väldigt händelserik helg. Så kan ju berätta om dagarna då jag inte bloggade. 
Fredag: började vi dagen med att åka skridskor, vilket var hur roligt somhelst. Insåg då hur mycket jag verkligen saknar konståkningen.. Sen spenderade vi några timmar på stan tills det började bli dags för att gå tillbaka till båten där vi gjorde oss iordning för operan. Efter det for vi och åt, gick vidare till operan där vi blandannat först fick kolla backstage osv. Klockan sju började äntligen föreställningen törnrosa som var hur himla bra somhelst!!
Lördag: Spenderade i princip hela dagen på stan där vi alla brände en hel del pengar, men huvudsaken är att jag blev nöjd med mina köp! På kvällen var det tänkt att vi skulle äta på någon buffé sak men jag, kotten och Jazmine for istället och åt på pizza hut. Gudomligt gott. Kotten min fina vän fyllde även år. detta blev ett väldans långt inlägg men bilder från resan och mina inköp kommer upp lite senare eller imorgon, peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0