lyckad valborg!

Min valborg blev riktigt bra! Kvällen började med att jag, Angelika, Kotten, Sofie, Hampus, Tony, Filip, Oscar, Oliver och Bosse for iväg och grillade. Efter ett tag kom även Jennifer, Oskar, Emil och Maxiboiiii och höll oss sällskap. Kring 10tiden så for jag och Angelika för att möta upp Jonte och John och sen drog vi iväg till en fest där vi blev kvar ett bra tag. Efter tolv någongång så börja det att spåra lite så då for vi vidare till bion för att leta upp Hampus och dom. Sen for vi alla till MAX och där träffade vi Minna och Felicia som vi snackade med ett bra tag. Kom hem kring två och då tvättade jag snabbt bort sminket och gick sedan och la mej.
Det blev ett litet långt inlägg känner jag, men nu ska jag vidare till Stella. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0