people change and things go wrong, but life goes on.

Min kväll blev riktigt bra, eller hela dagen har faktiskt varit bra. Kan ju berätta lite
om dagen, efter skolan så tog jag och Jazmine direkt bussen som gick till simhallen där
vi simmade ett bra tag. Kring klockan 6 så for jag hem käkade, duschade och fixade mej sen
kom Angelika och då började vi våran färd till Willys. Där köpte vi riskakor och en grymt
billig, stor och god dricka! Sen gick vi förbi barnenshus där vi fick syn på en sånhära jättestor
spark där vi satte oss och åt medans vi skypade med Robin. Efter ett bra tag så kom även
Martin som gjorde oss sällskap tills vi skulle hem, trevligt! Min telefon har slut ström och
Angelika orkar inte skicka bilderna från hennes telefon så ni får då bara en bild.
såhära snygga var vi ikväll' ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0