tappa inte bort dej själv i dina försök att hålla kvar någon som inte bryr sig om att förlora dej.

Hej där! Idag så for jag ner på stan en sväng eftersom att det var ett tag sedan jag var där sist. Hittade några saker som var väldigt lockande, men fick bara med mej ett par jeans hem. Kan även berätta om kvällen när jag ändå håller på, började med att jag och mina saknade bruttor Jennfier och Kotten gick ner till stan. Där gick vi runt och kollade på alla saker dom hunnit bygga inför pdol, sedan gick vi och satt oss på tages ett tag där vi pratade om allt möjligt. Efter det bestämde vi oss för att fara ner till coop där vi inhandlade lite gotta och inne i stan träffade vi Tony, Hampus och Simon som vi var med resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0