Söt ettårsdag<3

Hejsan kom hem kring ett så nu sitter jag i soffan och chillar på

så gott som det kan gå! Kvällen har iallafall varit riktigt trevligt, det

började med att jag och Angelika for till Thai garden och åt

middag efter att vi hade ätit så gick vi vidare dära utti bio3an

där vi träffade Mira och Frida som vi pratade med ett tag.

Då dom for så började vi att vandra vidare till Coop där vi köpte

lite gotta sen satt vi bara dära och tog det lugnt ett litet tag, sen

då gick vi upp mot mej där vi även träffade Filip, Martin

och Tony en snabb stund. Min fader kom väll kring halv 10

eller 10 för att hämta oss och sen köra oss vidare till munkan

där resten av kvällen spenderades med Carolin och Minna,

roligt som vanligt då. Nu vet ni hur min kväll har sett ut och har

inte nånting mera att skriva änn att bilder från kvällen kommer imorgon;*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0