I know that, We can be more if we let it go, We can be so much better if we make the right choice now, We don't need to look back.

Kollar nu runt på lite bloggar och sånt medans jag lyssnar på bra musik.
Måste även hinna med att plugga lite och tvätta håret för sen ikväll ska jag se
på beverly hills 90210, dom har äntligen börjat visa dom nya avsnittena!
Känns riktigt bra, och idag på skolan under matten så började då brandlarmet.
Fyfaaaan vad kallt det var att stå dära ute utan jacka och skor säger jag då bra.
Efter skolan så gick jag och Jazmine förbi stan och sen gick vi till coop och
köpte mat, sen så for jag hem och har hunnit med att plugga och tagit en dusch.
Hade även tänkt att ni skulle få tre bilder från idag nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0