synd för dej'

Sitter och dunkar lite musik medans jag håller på att skriva med några peepz.
Broder och hans tjej kommer snart så antar väll att det blir att vara hemma litegrann.
Kanske även skulle vara med Stella ikväll, så ska nog ta och höra med henne hur det blir.
Orkade aldrig blogga igår då jag kom hem men kan ju berätta lite snabbt om kvällen då.'
Det började med att jag och Kotten for till Jesper där han och Albin var, vi hann se
melodifestivalen och sen efter ett tag kom Linus. Sen bestämde vi oss för att gå ut, sådå gick vi
till Jocke trorjag han hette? Där var det även några människor men de dröjde inte länge innan vi
gick tillbaka till Jesper där vi sen började att se på nån grymt läskig film, och efter att vi hade
sett filmen så skojjade vi på lite och då klockan närmade sej 1 så For jag och Kotten hem!
Kvällen var gode så trevlig, hade nu tänkt avrunda detta inlägg med några få bilder från igår:
ser helt bäng ut, aja'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0