Inte som planerat'

Sa att jag skulle blogga bättre idag men så blev det inte alls, förlåt för det.

Men idag så har jag mest suttit framför teven eftersom att jag inte mått nå

bra, pluggat har jag även gjort. Och kring 7 for jag till sjukhuset

så de tog upp mesta tiden av kvällen så därför jag inte bloggat. Ska nog ta

och sova om ett litet tag, imorgon så har jag typ fullt upp. Slutar kring 5

och då ska jag och jazmine å några andra stanna kvar på skolan och fixa

en sak, efter det snabbt hem och käka för klockan 7 så måste vi fara och

kolla på någon dansföreställning sen hem och plugga massa engelska! Inte kul

alltså, men ska försöka uppdatera litegranna ändå, sovgott snyggingar;*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0