sometimes you have to do what's best for you and your life, not what's best for everybody else.'

Har ganska nyss ätit så ska ta och plugga lite moppe innan jag gör något annat. Idag efter att jag och kotten hade varit på ica så for vi till bryggan för att sola. Kring fyra blev vi hungriga så vi började våran färd till henne och såklart var vi så himla smidiga och ramlade med cykeln. Vi träffade även några boys som vi snackade med ett tag innan vi fortsatte våran färd till henne. Då vi var hemma hos henne märkte jag även att någon jävel hackat sej in på min blogresponse. ååh, blir så himla sur. Så sen hade jag tänkt att jag ska ta och göra mej en ny. Men det var allt för nu, bloggar llite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0