live while you're young

Godmorgon! Har nyss fått i mej lite frukost så nu sitter jag och ser på Dallas medans jag pratar med kotten. Gårdagen började med att jag och kotten for och köpte slush och sedan for vi vidare till Oliver där vi var tills jag for iväg och åt hos mormor. Efter ätandet for jag hem också kom Jennifer och höll mej sällskap medans jag gjorde mej iordning. Kring åtta tiden kom Felicia och Emelie och hämtade upp oss, sedan begav vi oss vidare till pitholm på fest. Kring elva nångång for alla till MAX för lite käk och sen blev det lite tjorv, så for till Hampus ett tag innan jag begav mej hem! Bjuder även på två söta bilder från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0