Min lilla Bobby fyller 14 idag!<3

Heeeeej bloggen idag efter skolan så for jag hem och
tvättade håret åsså plattade jag det osv!
Sen så for jag, och familjen till Stella för att gratta hon,,
först åt vi sen efter ett tag så blev de tårta.
Jag och Stella var väll bara allmänt fula som vanligt, tog
lite kort och massa sånt. Det var tänkt att nu då jag kom hem
så skulle jag plugga men hinner inte det ikväll så de får bli imorgon efter
skolan eller nånting. Sen imorgonkväll så ska jag vara med Angelika,
ingen aning om vad vi ska göra men det är ju fredag sådå
kanske de blir att vi är med nått folk!
Men hade tänkt att ni skulle få nåra bilder från ikväll iaf, Bobby tog
också masa bilder med hennes kamera och dom får ni
säkert nån annan gång, men som sagt lite av bilderna jag tog ikv.
mor&jag
HAHHAHAHA kolla isbiten som flyger!
elskingsbobby♥

Kommentarer
Postat av: StääÄllaAh

Älskar dig!<3

2011-09-18 @ 12:23:38
URL: http://stellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0