What A Feeling'

it's finally Friday, gud så grymt skönt med helg!
Säger bara att det är ganska så kallt ute idag huvva
+ att min kväll är inte så planerad alls, först var det tänkt att jag
och Stella skulle vara med massa folk i stan men nej.
Fast ska kanske vara med hon och Linnea, eller så skulle jag nog
tro att jag ska vara med Jazmine, Angelika eller nånting sånt.
Kul ens för er att veta dedära menmen, skoldagen gick vääldigt snabbt
så då jag hade slutat så for jag och Jazmine ner på stan.
Gud så mumsiga grejjer jag hittade men det kanske jag köper en annan vacker
dag, fick iaf med mej ett ögonbryns gelé nånting...
Ingen aning vad man ska kalla det haha, har inte heller några bilder
alls så det är ju inte så kul att läsa en blogg med en och samma bilder?
Men det kommer nog nu i helgen;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0