ska försöka sova lite tidigare ikväll

Har nyss gjort kart engelskan, eller nästan iaf!
Har också hunnit duscha åså bestämt kläder till imorgon, så det blir bra.
Fult inlägg innan men hann inte blogga nå för att
annars fick jag ingen skjuss till Jazmine.
Men idag efter skolan så for jag och Carro till solariumet och solade,
behövdes verkligen är så himla blek så he inte är sant!
Sen så for jag hem och käkade och fixade lite småsaker, efter det så for jag ju till
Jazmine som ni redan vet men nu ska jag kolla
engelskan en sista gång sen inta soffläge.
Ska nog också försöka lägga mej iaf halv 12 ikväll men vi får ju se hur det blir med de;*
Nåra bilder sen när jag sminkade tönten och mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0