GästbloggarN

Tjenare människor, Stella här! :D
Nu ska jag berätta lite om min och NikållääÄhs misslyckade kväll haha..ojoj.
Har typ någon skada i benet, så jag haltar när jag går nu.. så hade inte riktigt planerat att göra något ikväll.
Men då smsa Nicole mig och fråga ifall hon kunde vara med mig och jag varna henne att jag inte kunde springa runt osvosv.. Sluta med att vi rönna på min missbildade cykel och stressa till OKQ8!
Dessutom fick vi inte komma in.. För att dom hade stängt, och då var det 1 minut över 10, så vi kom en minut sent!-.-
Så Nicole stod ute och skällde på mig, för att jag tog så lång tid på mig med att ta bort min turk-ansiktsmålning.
Haaha, kunde verkligen inte gå ut sådär!
Sen åkte vi iaf hem till mig igen och käka glass och tog bilder och hade en riktig no-life kväll!
Men vi hade ändå kul! Ska iaf ta och bjussa på några söta bilder!
Haha men hej gammal bild! :o
Aja, ska ta och se på tv!
Ha det bäst! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0