luleååå

Godmorgon allihopa, själv har man då
vaknat ganska nyss så håller på att fixa mej.
Blir att jag & Stella ska fara till lule strax för att shoppa, om jag hittar nånting då.
Hinner nog berätta lite om igår, på kvällen så for Jag, Angelika och Jazmine till stan fast Jazmine for ganska snabbt.
Så jag och Angelika gick och träffade Lina, Anja och nåra fler.
Sen efter ett tag så kom diesel, Johan och Jens så var vi med dom ett bra tag, fast efter ett tag så for jag och Angelikaför att kollapå hockey,mums♥
Kring 9så for jag till Stellla för att vara med hon,först for vi och köpte lite gotta sedanfor vi vidare till Linneaför att hälsa på hon en snabbis. Fast senorkade vi inte vara ute så vi for till Stellaoch skypade lite med nåra.
Men nu måste jag skynda mej, puss på er vi syns senare idag;*
Bjuuuuder på den sen igår'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0