p12drömmen gick i uppfyllelse!

Hejsan allihopa, idag efter att jag hade vaknat så for jag till Frida och efter ett tag så gick vi till Mira för att vara med hon. Sen kom även Jazmine vi satt väll mest och pratade, pappa kom sen och hämtade mej för att vi skulle äta hos mormor där även Stella var. Efter att vi hade ätit och varit där ett tag så for vi till mej för att jag skulle byta om, ikväll var det 7minusgrader, wehoo! Kring 9 halv 10 så gick vi ner till stan där Mia kom och mötte upp oss, sen for vi och käkade på sunes och efter det så for vi och var med Tobbe, Leif och Jim. Nu ska jag äntligen ta mej en dusch och tvätta bort sminket, efter det blire att chilla framför teven mej en kopp varm choklad och nånting annat mumsigt, hoppas ni haft en kulig dag ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0