Längesen'

Söndag idag och det gillas inte för gillar inte alls söndagar. Hursomhelst så hann jag inte blogga nånting mera igår så hade tänkt berätta lite om gårdagen. Efter att vi hade farit och köpt mat så gick vi till skolan sen åkte vi vidare till skellefte, kan ju bara säga att det var grymt kul! Först då vi kom dit så fixade vi oss sen repade vi lite på dansen, käkade och sen var vi inne i logen och gjorde inte så jätte mycket, sen kring 8 så var det våran tur att dansa.
Efter att vi hade dansat så for vi hem igen, jag kom hem kring 10 halv 11 och då bytte jag snabbt om sen kom Jazmine och Angelika till mej. Då gick vi ner till 10 till 12 för att vara med Martin, Marvin, Tony och Hampe, först var vi ute ett tag sen for vi till Martin och sen gick vi ut igen. Nu hade jag tänkt att ni skullefå bilder från igår:

Kommentarer
Postat av: Katia

Så fantastisk<3

2011-11-14 @ 00:57:13
URL: http://newstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0