ARTIFICIAL BODY VOICES

Har nyss kommit hem så berättar lite om idag osv. Hade sovmorgon till tjugo i elva så for till skolan och var dära sen efter att vi hade slutat for jag, Jazmine, Moa och Kotten för att köpa mat. Efter det så for vi till acusticum och repade på våran dansuppvisning som vi ska ha. För er som inte vet så ska jag och klassen vara med i en professionell föreställning med två andra dansare, föreställningen ska visas hela helgen och kommer även att visas på TV men det blir nog inte förens i början av 2012 tror jag dom sa. Kommer bli grymt awesome, dock är ju dansen en aning speciell men ändå! Imorgon efter föreställningen kring klockan 8 så ska vi även på premiärsfest så det kommer bli jättebra det med, efter det så blir det att vara med lite folk vad jag då vet. Ni får ha det super, bilder kommer även efter helgen.

I Danspoolen presenterar stolt sin första samproduktion. I Artificial Body Voices stiger publiken in i en mytopoetisk värld för att möta fantasieggande hybridvarelser, en dansande robotsvan, pulserande musik, underskön sång, en interaktiv röstharpa och fjorton dansare omslutna av videoanimationer som slingrande rör sig över väggar, tak och golv.

Piteå, Acusticum, Black Box

Premiär fredag 25 nov kl. 19.00
Lördag 26 nov kl 15.00 samt söndag 27 nov 15.00

Pris: Vuxen 100 kr, barn/ungdom/stud. 60 kr. Biljett: www.ticnet.se och Acusticums biljettkassa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0