Kääääääääääääääääääär

hann inte blogga nånting mera igår, men kvällen igår var då helt awsome!!!
Stella kom hit kl9 sen gick vi ner till stan och så var vi med Jennifer, Emmas, Susanna och kp(y
Härligthärligt, gick runt åkte bil osvosv.
Sen så såg jag att Jimmie strimell(i dead by april) var där
sådå gick vi fram å fårgade om
vi fick ta ett kort åsså stod vi och pratade med han ett tag, så azm.
Asså guuud så jävulst snygg han är, trodde fan jag skulle dööö!<333333333
Sådå var iaf jag världen lyckligaste hah.

Har tyvärr inte bilder just nu, för de var Emma som tog den menmen.



Japp idag  så for jag och var med Mira sen for 
vi till räkstigen och tog vårat första dopp.
Sen for vi till Mira åt sen kom Frida efter ett tag.
Men nu ikväll har jag bara varit hemma, skönt faktiskt! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0