inte så okej

hejhej, förlåt för att jag inte har bloggar på typ tre dager men har inte haft tid alls!
Aja hursomhelst så har det inte hänt så mke, eller jo igår så klippte jag mej, och kan ju säga att jag inte blev så nöjd.
Känns som att jag inte har nått hår kvar och att de är tp jätte tunt :(
Men de växer ju så ofta jag bryr mej,,, idag så for nästan hela skolan till kåbdalis(vissa for till phb)  
De var jättekul, men imorse så vakna jag över att jag tydligen hade nackspärr ;s
Inte kul alls trodde att jag inte skulle kunna följa till kåbdalis men de fixad sej men har fortfarande jätteont i nacken.
Jappjapp, efter att vi hade komit hem från kåbdalis så for jag hem på
en gång, åt och efter ett tag så for jag och var med mira och frida:)
Vi satt först och spela COD senså satt  vi oss och såg på she's the man.

Känns som de blev ett långt inlägg men jaja, ska ta och sätta
mej framför teven ett litet tag sen blire sängen är verkligen trött! ;*

ska ta och ladda upp en massa bilder imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0