I could be your problem baby

Känndes lite jobbigt att blogga nu men jaja!

Igårkväll så var jag med Angelika och Linnea sen gick vi runt lite åsså träffade
vi Izza och Felicia, sådå satt vi och snacka med dom, käka stripsmeny najjz!
Lite senare så skulle Linnea hem och då for jag
Angelika, Izza och Felicia för att bada på tages, liiite kallt.
Japp sen så for vi till sunes för att käka
lite granna då, trevligt att man typ käkar dära hela tiden.

Men idag så vaknade jag, fixade mej lite sen for jag och
min soetnoes Jazmine å biffa oss på korpen.
Sen for vi vidare till max för att köpa glass och då träffade vi Izza å Linnea
så dom följde till max ett tag sen for vi till bryggan å steekte(y
Nu ikväll så var jag och Angelika med Tim och Jonte, kan ju säga
att jag och Angelika gick dom på närverna hahahaha.
Nemen de var ju kul de, vi for runt lite å satt
på å pratade på massa olika tak osvosvosv.
Ha en fortsatt trevlig kväll;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0