"har ju fixat åt dej å allt" HAHAHAHA omg.

Hejhej nu när psg och allt är slut så är Pite skit tråkigt igen, menmen.
Helgen var då grymt awesome kan jag då säga, jag och Angelika lärde
känna nåra grymt söta pöjkar från arvidsjaur osvosv!
Igår så träffade jag och Angelika två av italjenarna som vi gick på stan med i fredags
sådå gick vi runt i stan och pratade med dom, kul.
Sen så pratade vi med nåra andra åså.
Men idag så har jag varit på stan, köpte en tröja som ni får bild på senare.
Efter ett tag så for jag och seriliserade naveln, om man säger så?
Jajaj  men nu ska jag fixa mej lite, och Alex tjatar på att jag ska gå över till
han för att vara med han och Alle så for se om jag göre lr inte!

















nå bilder från psg'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0