dont make me show you how weak you are

Har nyss ätit frukost och ska nog ta och tvätta håret osv nu, de
är ju ingen sol ute just nu så de är ju lite tråkigt men varmt är det!
Men ikväll ska jag nog fara till phb och vara  där med Angelika hehe.
Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir nog bara att
vara hemma nu på dan, måste fixa lite saker.
Men ni kan få lite bilder som jag inte har lagt upp:



Ja dom här får duga,, juste har ju glömt berätta att jag har tappat mitt
minneskort i vattnet, så då kan jag inte ta nå bilder med min telelur och
jag tar nästan aldrig med mej min kamera då jag far nånstans så jag har typ
inga bilder så jag snor massa från Angelika å Frida osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0