why so serious?

Sitter å dunkar på lite med bra musik och undrar över vad jag ska göra. Det är ju jullov fast det känns ändå inte som det så har ingen aning om vad jag ska göra, så nån söt där ute kan ju höra av sej! Hursomhelst efter skolan så for jag hem en snabbis och sen gick jag ner te busstation för att möta upp Angelika. Vi gick in till stan där vi först träffade kotten, Carro och Oliver å även stella. Efter det så gick vi runt och kollade lite och då träffade vi Bengt och Carro som vi sen var med, vi gick till subland för att jag skulle käka och då kom även Martin och William som vi också var med och sen var vi även med Jim. Det var sjukt mycket folk man kände på stan idag, sjukt nästan haha. Hann även träffa Mia och snacka med hon, och några andra. Nu ska jag ta och göra nånting så hörs hon senare ;*
loveu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0