ugly

Dålig början på lovet kan jag då säga, imorse då jag vaknade hade mina
utslag utti ögonen blivit ännu värre. Är jättesvullen och så är det jätterött, så kan inte
direkt vistas ute i allmänheten, tyvärr... Men kanske ändå blir att jag är med Angelika och
så är vi nolifers och bara sitter inne och har det trevligt med gotta och sånt, kanske
vi även är med Frida och Jazmine om dom har lust. Nu ska jag ringa till Angelika och
så får vi se var vi ska fara för att köpa godis, men ni får
ha en lite bättre kväll änn vad jag kommer att ha!♥
ja ni får massa gammla bilder dels för att jag inte har några nya och för
att ja saknar mitt blonda hår så grymt mycket, det är typ sjukt haha....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0