Typ sjuk'

Hejsaaan, har inte hunnit blogga nånting men kan berätta lite om gårdagens händelser.  Först efter att jag hade vaknat så for jag till Frida och kollade på film, mys! Senare på kvällen så var jag i djupviken med mina polers, Frida, Jazmine, Angelika och Oliver. Vi gick in till stan för att checka läget, köpte även lite mjukglass medans vi väntade på att Carro skulle komma. Då hon hade anlänt så gick vi runt i stan ett tag senare for vi vidare till Carros place och var dära ett tag. Sen var vi ute resten av kvällen.  Men idag på morgon så for jag till min bror i äbyn för att gratta han eftersom att han fyllde år, efter att jag hade varit hos honom ett tag så for jag ut för att vara med Emma och Jimmy. Vi hade riktigt trevligt, det var jätte längesen jag träffade Emma så det  va då på tiden att vi skulle träffas. Tog Bussen hem kring halv 7 och nu sitter jag hära med min Frida och vi bara chillar på så mycket som det går. Tror inte att det blir någon skola för mej imorgon för att jag känner mej ganska så krasslig, behöver nog vila ut litegrann skulle jag tro. Ingen orkade säkert läsa detta så avrundar inlägget nu, men för er som orkade läsa allt så får ni en tummen upp (y'
steekigbild'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0