Lunginflamation'

Då går man på penicillin, igår fick jag nämligen veta att jag har lunginflamation så he var ju inte så kul. Men är typ annars frisk har ingen feber eller så, är bara allmänt trött och har ont i huvvet och halsen som satan! Blir nog inte att göra nåntingalls ikväll skulle jag tro eller isåntfall blir det bara att ta det lungt. Grymt tråkigt att må dåligt under helgen, men ska faktiskt inte klaga så mycket för nästa vecka går vi bara skola tills på onsdag sen är det jullov, hur nicee! Annars då? Gör inte så mycket alls just nu sitter och sprider lite onda planer med min Bobby♥ Och dom planerna är ganska så bra faktiskt, för er som då ville veta. Nu måste jag faktiskt bege mej mot kylskåpet och se om et finns nånting att äta, bloggar nog lite senare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0