just a kiss on your lips in the moonlight'

Nyss käkat lite pizza, idag efter att jag hade vaknat så gjorde jag mej klar och for till Luleå. Köpte en tröjja som jag kanske ska ha på mej imorgon på julafton. Shit vad snabbt denhära månaden har gått, kan inte fatta att det är julafton imorgon. Kommer iallafall bli grymt kul tycker jag, dock är jag inte riktigt säker om vad på jag ska ha på mej. Eller jag har några alternativ fast vet inte vilket jag ska välja haha. Hursomhelst så vetjag inte vad jag ska göra ikväll, ska till Johan nu en snabbis sen får vi se om jag kaanske skulle vara med min pudding Angelika fast hon skulle klä julgranen och massa sånt så kanske höv av mej till Stella. Tyvärr så har jag inte tagit några bilder alls men ni kommer nog få massa efter jul, och ingen kan typ få tag i mej eftersom att min mobil laggar sönder, finns typ ingen täckning eller nå vilket sugar ganska så mycket!... Men vi får nog höras lite senare istället, puss på er;*
saknar USA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0