I can not love you baby

Vaknade kring tolv så då vare ba att fixa sej, sen for jag ner till max för att möta Jazmine.
Sen gick vi till Alex och var med han vi gjorde inte så jätte mke, men sen så for vi till Anna för å träffa hon och Emma.
Efter ett tag gick till sunes å käka, men Emma skulle ta bussen hem så hon hann inte äta me oss...
Men efter att vi hade käkat så var jag och Anna, Jazmine å Alex ute åså men är hemma nu å har nyss ätit.
Tror jag ska gå över till Alex en snabbis,, blir öjbyn ikv me Anna, Jazmine å nå folk tp Alex kanske oxå följer ingen aning:)

Men kan ju berätta om igår; på skolan så hade vi innebandy tunering hela
dagen fast vårat lag åkte ut efter första matchen, men sen såg vi på en film och på lunchen for hela klassen och åt på pentryt sen for vi tillbaka till skolan för att hejja på dom andra matcherna.
Sen efter att vi hade slutat så for jag ner till stan för att vara med Agelika och Sofia ett tag, sen for jag till Johan.
Och efter att jag hade varit hos han så for jag hem och fixade mej sen for jag vidare till strömlida
för att grilla med bla Emma, Anna, Jazmine, Annakarin, Alex, Sussanna, Emma
och en massa mer som jag inte minns va dom heter ;p
Men kring elva så for jag och nåra till sunes för att käka, kom hem kring 12,, men har inge mera att sriva om nu ;*

Lite bilder från igår då


 



 
 

 
Trackback
RSS 2.0