haha lite misslyckat då

Heej sry att jag tp inte bloggade nånting men igårkväll
så for jag, Frida å Angelika till öjebyn helt random typ, haha?
Men sen då vi var där så bad vi Stella å Fanny komma för att va med oss, sådå kom dom sen for vi till Tobias.
Och sen gick vi alla till Hanna å var med hon och Alexander, vi var ute åså.
Men sen så for jag, Frida , Angelika å Stella till Stella å chillade lite.
Sen så for Angelika hem och kring halv 12 så for jag och Frida till mej.
Men kl3 inatt så for Frida haha, aja så kan man ju oxå göra!

Iaf så idag så for jag Frida å Mira och solade sen så skulle Mira
hem åsså for jag och Frida till öjebyn sen for vi till mormor, Stella var där sådå var vi med hon.
Men för ett tag sen så var jag å stella med Linnea, fast nu är jag och stella hos mej, snart kommer Frida.
Blir att vara med Zacke oc kanske nån mer sendå.

Tjorvit inlägg typ, men bloggar kaaanske ikväll, ha en bra valborg<3 ;*

Trackback
RSS 2.0