drygt'

Tjååå,, idag då jag å Frida hade grillat så gick vi in å gjorde inte så mke.
Men efter ett tag så kom Emma, vi satt å prata osv, sen så gick vi in till stan för å käka på MAX.
Sen så ringde Oliver, åsså kom han till max å var med oss, sen gick vi till kioskpiraten
å köpte lite godis sen satt vi ute på sunes å ba chilla, Filip kom oxå dit!
Fast kring 6 så var jag och Emma tvungen att fara för att vi skulle se på en
dansuppvisning, kan då rakt säga att de var den dåligaste jag nånsin sett!!!
Aja efter att den hade slutat så gick jag Emma å Jazmine in till stan, fast Jazmine var tvungen att fara
sådå satt jag å Emma kvar på stan me nåra ett bra tag.
Sen då jag kom hem så ringde jag till Stella å prata lite me hon, blir att va me den sötisen på fredag iaf (y

långt inlägg typ, men ska ta mej en dusch sen blire att se på teve å efter de dejta kudden! ;*


Kommentarer
Postat av: Malina

Hej kan inte du typ visa hur du sminkar dig?



...Älskar din blogg...:)

2011-04-04 @ 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0