bra sverige


chacha bloggen idag har jag varit me myllymäki och ridit i stallet, åsså sen ääh
sen vi for och duscha naken i tvål, sen såg vi en låda me flyttvaror.
å sen for vi till ullared och skulle köpa kläder för vi har inte råd att
köpa kläder på dollar$
de är fri frakt på e-bay, sen skicka vi kläder därifrån, där var gratis frakt så
skicka dom till bagdad till Quais mormor, näjjuste han har ingen mormor.
sen vi får till storaplanen, de får räkka med uttalen.
sen tog jag på mej sienarsolen, duvet asså du vet,, jag snattade lite godis till mina förfäder.
nu ska jag till storaplan och vara med krillebooi och invandrarbollar äta!
//martinberggren!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hahaahahahaaha ;))

2010-11-26 @ 08:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0