Pillowtalk.'

Har fått en äkta crush i låten Pillowtalk med Zayn, och musikvideon gör låten tusen gånger bättre än vad den redan är! Underbart. Idag kom äntligen våra studenmössor, vilket dock gjorde att jag fick lite panik med tanke på att det inte alls är länge kvar tills jag går ut och verkligen ska ta tag i mitt liv. Men det blir samtidigt riktigt kul att få göra något annat än att gå skola. Då jag slutat för dagen hängde jag med Felicia att litet tag och då hon for råkade jag somna i alldels för många timmar så det blir ingen tidig kväll för min del. Men då jag vaknade kom Stella och Simon och hämtade upp mig och sedan hämtade vi även upp Emma. Så har umgåtts med dom hela kvällen och efteråt  då jag kommit mig hem så tog jag mig i kragen och gjorde klart en religionsuppgift, och nu ska jag titta på det nya avsnittet av Pretty little liars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0